Regulamin usługi SMS
§ 1
Organizatorem serwisu SMS jest
IPS Przedsiębiorstwo Informatyczne
- Marcin Konopka z siedzibą
w Siedlcach przy ul. Adama Mickiewicza 36. Adres do korespondencji jest taki sam jak adres siedziby.
§ 2
Obsługę techniczną związaną z SMS Premium, sprawuje firma Digital Virgo S.A. z siedzibą w Warszawie
przy ul. Inflanckiej 46. Adres do korespondencji jest taki sam jak adres siedziby.
§ 3
Serwis polega na udostępnieniu Kodu dostępu, który umożliwia dostęp do wybranych Zasobów. Nabywca po
wysłaniu SMSa:
a) o treści "KOD.TAX1S" na numer 7255,
b) o treści "KOD.TAX2S" na numer 7355,
c) o treści "KOD.TAXPIT12G" na numer 78464
otrzymuje SMSa z kodem, który musi wpisać w odpowiednim miejscu (obok żądanego dostępu).
Jeśli jest kilka części Zasobów w takiej samej cenie (taka sama treść SMS na taki sam numer), to po
wpisaniu otrzymanego kodu obok wybranej części Zasobów nie da się użyć tego samego kodu dostępu do
innej części Zasobów - kod zostaje przypisany do wybranej części Zasobu.
§ 4
Koszt wysłania SMS wynosi (w zależności od żądanego dostępu):
a) 2,00 zł netto (2,46 zł brutto),
b) 3,00 zł netto (3,69 zł brutto),
c) 8,00 zł netto (9,84 zł brutto).
Usługa dostępna jest dla sieci Orange, T-Mobile, Plus, Play, Sferia, Cyfrowy Polsat oraz wszystkich sieci
wirtualnych MVNO (np. GaduAir, mBank mobile, Aster).
§ 5
Tylko poprawnie wysłany SMS z dokładnie wpisaną komendą i numerem Premium, uprawnia do uzyskania
Kodu dostępu. W przypadku błędnie wpisanego SMSa, Nabywca otrzyma komunikat o błędnie wysłanej
komendzie. Zgodnie z zasadami opłata za każdego wysłanego SMSa jest pobierana przez operatorów GSM
w momencie jego wysłania, nawet jeśli jest to nieprawidłowy SMS. Organizator informuje, iż nie ma
obowiązku zwrotu kosztów SMSa bądź przesłania ponownie kodu, w przypadku jeśli Nabywca wysłał błędną
treść SMSa.
§ 6
W celu ograniczenia nadużyć telekomunikacyjnych (fraudów) w serwisie wprowadzono ograniczenia
w ilości wysyłanych SMSów z jednego numeru MSISDN w ciągu jednej doby. Ograniczenie pozwala
w ciągu jednej doby na wysłanie na dany numer SMSów o wartości nie przekraczającej 100 zł netto. SMSy
wysłane ponad tą kwotę uznawane będą jako tzw. fraudy, i nie będą uznawane.
§ 7
Nabywcy przysługuje prawo złożenia reklamacji związanej z funkcjonowaniem serwisu, bądź nieotrzymania
SMSa z kodem, mimo wysłania prawidłowej treści SMS, w terminie 14 dni od dnia wystąpienia zdarzenia
będącego przyczyną reklamacji poprzez wysłanie e-maila na adres:
pomoc@justpay.pl. W razie pytań
infolinia Digital Virgo S.A dostępna jest pod numerem telefonu: 22 312 18 52.
§ 8
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości przesłane przez Nabywcę w formie SMS nie
dostarczone lub opóźnione z przyczyn leżących po stronie Operatora sieci komórkowej.